måndag 9 juni 2008

Wäll knouwn



Den lokala radiostationen Life fick snabbt nys om vår framfart och ville givetvis ha en intervju, Perra skickades fram som representant för gruppen och den Österrikiska journalisten blev minst sagt förtjusad. Jag raggade skjuts in till Innsbruck och hon var allmänt köt... Väl inne i innsbruck så var det fet ferre med trevligt fölk och senare på eftermiddagen införskaffade vi oss bira och sprit. Som ensam Autorollare i Innsbruck så fick jag ta en enorm börda, 6 plattor öl och 6 spritflarror senare var man nere vid husbilen med oerhört ömma armar. Det var dock värt det när man fick se gängets entusiasm vid min entré. Nu är det party on, auf wieder!




Det kan bli halvdana inlägg framöver, promillehallten är sällan under det tillåtna för bilkörning och jag tjenner mig schleten!

Inga kommentarer: