tisdag 17 juni 2008

5 snabba frågor

Tjenare Regnet

Vart är du just nu?
Jag hänger i Innsbruck

Vad har du för mål med det?
Mitt primära mål är väl egentligen att jävlas så mycket som det går med alla som har tagit sig till EM för att ha en rolig stund, sola och kolla på fotboll. Det går riktigt bra måste jag säga.

Hur länge har du tänkt stanna?
Det blir väl till 28 Juni, då drar alla andra.

Vad har du för framtidsplaner?
Jag ska nog upp till Jämtland antar jag, där brukar jag hänga rätt ofta och förstöra för alla som har tagit semester och hoppats på sol.

Vad är det konstigaste sms.et du fått?
"Hej Patrik det är Olga, skulle du vilja gå och ta en fika med mig någon dag? Förhoppningsvis lite mys efteråt också ;)" Men jag tror att hon hade skrivit fel siffra i slutet för jag heter inte Patrik.

1 kommentar:

Anonym sa...

LMAO