söndag 15 juni 2008

Drunken mode

Magiskt. Inte Zlatan i vad han än gör utan känslan av att lyssna på ett gäng som är full medans man själv är nykter, ni har själv varit där och ni vet hur roligt det kan vara.

Utöver klassiska citat så har det randats om iso, som jag för övrigt inte vet vad det är, i kopiösa mängder. Sen har vi hört om hur bra det var i oslo på nyår 7 ggr!!

"- vafan skämtar ni, jag tänker inte ens ta kort nu, försök se bra ut.... MEN SKÄRPNING, va seriösa.
- Jag ser ju seriös ut, ta kortet!!
- Men låtsas som att det är tjejer som kollar på er.
- Ja men linus då..
- se lite cool och kåt ut.
- ingen är sugen på mig här borta!
- lite sunkig brud du kollar på nu då"



"-byt låt på GPS.n
- men vi ska lyssna på du gamla fria nord
- men det här är ju inte den!
- det är de väl visst, kolla själv vad det schtår
- jaha, du tror ju tydligen på allt du läser, byt låt. Jag dödar dig!"

" - vi drar väl runt 10 snåret.
- vi drar runt 1000 snåret!"
"-men gå inte in med skorna på!
- men det var ju inte jag, det var han följ fotspelaren!
- ni är lika bedrövliga båda två
- följ fotspel.. spåren"

"- Då är ju Portugal och tjeckien vidare, vilka fler?
- Schweiz leder med 1-0
- Ja då blir det dom 3 då."

Allt uttalas dessutom på fylliska. Allt blir mycket roligare då. Så är det inge roligt att läsa så var de för att ni inte låg bak i husbilen.

Inga kommentarer: