tisdag 27 november 2007

Tisdag 27/11

Den nästintill prickfria Söndagen som jag trodde skulle gör att hela arbetsveckan bara skulle flyta på smärtfritt har inte levt upp till mina, måhända överdrivna, förväntningar... Det är Tisdag, dag 2, och mina krafter räcker till att andas, sitta, knappa och äta av den nya favoriträtten Shawarma... Tobbe och Jans (de enda truckförarna på andra skiftet) har bestämt sig för att vara sjuka. Det leder till att det blir mer jobb för oss det i sin tur leder till ovan nämda bieffekter. Vi har hitills klarat oss bra från både trötthet och sjukdomar men när jag ringde min zigienska spådam senast så trodde hon att lyckan skulle vända och återigen verkar hon ha gjort rätt för sina 19,50/min...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, men nu var det tyst.
Nu får det ta och komma något fränt inlägg här, tycker jag.