fredag 23 november 2007

Humor (enligt mig)

Det här inlägget bör läsas när man är sjukt trött, bakis, är berusad på något sätt eller har lika löjliga tankegångar som mig.....

Nu ska jag lämna berättandet om livet i husbil och försöka förklara vilken sjuk humor vi har. Jag vet egentligen inte vad Erik har för ståndpunkt gällande det här området, men jag hoppas att han håller med mig.

Ämnet jag tänkte ta upp just idag är människor med tydligt utländska drag men som likförbannat har genomsvenska namn, eller i allra bästa fall blandnamn!

T:ex denna helsvenska familj:




Lägg gärna till Khalfalla eller liknande efter så får ni höra hur fel det låter...

Moa Svensson, Max Östling, Folke Khalfalla...... Tänk er den på uppropet, visst skulle man kunna hålla sig?


Här kommer en av Linus favoriter som ine ens är uppdiktad....



Njugo Djemba NYREN!

Om man ska ta det här något steg längre så finns det faktiskt något som är ÄNNU roligare... Namn på finska hockeylegender på folk från t.ex Somalia.

Erkänn att det är lite roligt ändå?

Jag ska återigen nämna att det är min personliga åsikt och Erik kan inte belastas på något sätt för detta barnsliga tilltag.



Kom gärna med egna personliga favoriter....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bobby och Johan Friberg da Cruz är mina favoritgôbbar.

Anonym sa...

Per Amir Staffansson är också en gränspuck.