onsdag 27 februari 2008

Serenity

Lugnet har infunnit sig i gruppen. Det är väl kanske inte så lätt att komma upp i samma intensiva tempo som vi har haft under de inledande dagarna, men ändå. Pjaute ligger och sover innan 22.00 local time. Dessutom utan en enda promille i blodet och inte på en toalett kramandes en porslinsstol. Det är ett av de klaraste tecken på att vi är inne i en liten dvala.

Igår så inleddes dagen med avslappning på hotellet. Avslappningen skedde passande nog nere i relaxavdelningen med vidare uppdrag att skrämma livet ur barn och få upp promillen. Jacuzzin tog knäcken på mig så det blev några timmar sömn på rummet. När jag vaknade så var jag mol alena, hade förväntat mig väckning för käk. Trodde då att grabbarna dragit och dinerat utan mig men så var inte fallet, dem höll fortfarande på med uppdraget. Dem hade även fått förstärkning från #23.

Efter att vi lessnat på le Spa så blev det mat på nåt kinahak. Efter kinahak blev det hemgång och film för mig och fortsatt utgång för 84trojkan + bubbzy...

Citatet från gårdagen blir "hemliggare"

Inga kommentarer: