söndag 9 december 2007

ThaisweetJohnny

Söndag den 9 December kommer att gå till historieböckerna som en av de mest underhållande arbetsdagarna någonsin. Vissa har uppskattat den mer än andra. Bubben har t.ex mest sysslat med oral tömning på WC. Jag kan nog aldrig ha skrattat så mycket under ett och samma arbetspass förut. Orsakerna är många, bakis, många roliga historier från gårdagen samt att jag inte var ensam om att ha varit ut...

Dagen startade med en brutal väckning efter alldeles för få timmars sömn. Bilfärden till Sandvika är inte helt glasklar... På jobbet staplar vi in risigare än pjauts mitsu, fortfarande dragna. Den roliga dagen började med svart humor, inte i Chappelle-format det var ett missöde. Dagens Sandra #1 stod, inte helt otippat, Sandra själv för. Hon ramlade ner från en hylla och slog sig fördärvad. Det ÄR inte helt okej att skratta åt det och vi försökte tona ner det så mycket som det gick men det gick helt enkelt inte att behärska sig till fullo. Det skall tilläggas att det blir roligare om man vet vem kvinnan är. Det ska även tilläggas att det blir MYCKET roligare om man ser henne sitta uppe i fikarummet med ett bigpack tryckt mot sin svällande kind.

Sandra var den enda som inte varit ut dagen innan
Sandra har inte jobbat så mycket övertid och var ruskigt sugen på att jobba
Sandra fick gå hem efter en halvtimme på jobbet

Vissa tycker att jag är ond, det stämmer...

Efter den grandiosa öppningen på dagen så fortsätter det med diverse små incidenter och berättelser, jag finner även ordet strössel oväntat roligt.

Dagens Sandra #2 står Emma för. Hon lyckas med konststycket att fastna med en truck i en postbur. 2 GÅNGER! Jag tyckte lite synd om henne första gången, hon har oturen att både jag och Tobbe uppmärksammar vad som skett. Men andra gången kan jag inte erbjuda några sympatier. Tobbe vek sig av skratt och blev oroväckande lik en kines och jag o Bubben garvade åt Tobbe lika mycket som MED Emma.

Att äta fis och att äta fisk är två helt olika saker, att käka fis låter asroligt. Det gör inte käka fisk. Det låter äckligt. Till skillnad från fis alltså...

Jag ska akkurat no sätta in en DVD med den oerhört underhållande Will F, jag har svårt att se att det slutar i något annat än träningsvärk i magen.


dagens mest otippade citat "ska vi inte köpa en sallad"

1 kommentar:

Anonym sa...

"Sandra var den enda som inte varit ut dagen innan
Sandra har inte jobbat så mycket övertid och var ruskigt sugen på att jobba
Sandra fick gå hem efter en halvtimme på jobbet"
____

"Synd" Sandra...

Priceless...