lördag 22 december 2007

kaostersund

Efter en bilfärd, direkt från jobbet, som flöt på smärtfritt så var vi återigen hemma i ljuvliga Jämtland och Östersund. Under bilfärden hade jag klargjort vid minst 4 tillfällen för bläckhundarna Patrik och Erik att det inte skulle bli utgång...... Vaaar ju nära... Vi kom hem runt 11 skjutet och sne bara körde vi. efter en störd efterbläcka hos mango o linus så inleddes årets värsta shoppingspree. Butikerna, släktingarna och ego tvingar en att göra slut på det man har och det gör man också, svag som man är....

Avskaffa hela julfenomenet skulle vara skönt men jag tror tyvärr inte det blir genomförbart.

Vi ska nog avverka de sköna dagar vi är hemma i Östersund på mest effektiva måte och det innebär bläcka, umgås och käka på så smidigt sätt som det är possibilt.

Juldags-hockeyn är något man ser fram emot löjligt mycket och jag tror även stuffed makarons som piaff kockar ihop nu kommer att komma på min topp-3 lista över helgens höjdpunkter.

För att kunna janna mig så mycket som det går så ska jag nu runda av och önska er en good wheel och god lycka på räkfronten

1 kommentar:

Anonym sa...

None rast bubben och smgold gunnar!!!!!!!!!!!!!